czwartek, 18 czerwca 2020

Dzień Ojca - 23 czerwca



Na dzień Ojca ślę życzenia,
bo to nie jest bez znaczenia.
Jesteś dobry dla mnie, Tato.
Chcę Ci podziękować za to.
Wspierasz mnie od urodzenia,
więc już nigdy się nie zmieniaj.


***

Dziękuję Ci Tato za wszystko,
czego mnie nauczyłeś,
za Twoją opiekę i pomoc,
za Twoje upomnienia i cenne rady,
za Twój rozsądek i poczucie humoru,
za Twą pracowitość i cierpliwość,
a najbardziej za to, że jesteś.


***

Drogi Tatusiu - najlepszy na świecie,
który mnie kochasz w zimie i w lecie,
jesienią, wiosną, w niezmiernej trosce,
w szczęśliwym domu - jak w raju rosnę.
Za Twoją dobroć dzisiaj dziękuję,
zdrowia, łask Bożych, szczęścia winszuję.
Bezpiecznej jazdy, spełnienia marzeń,
pięknych urlopów i na zawsze razem !


***


Choć jestem duży - bez swego Taty
bez przerwy wpadałbym w tarapaty.
Kiedy więc przyjdą jakieś kłopoty,
od razu Tacie oznajmiam o tym.
A wtedy zaraz łatwiej i prościej
uda się wybrnąć z wszelkich trudności.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz !