niedziela, 24 maja 2020

Wierszyki na Dzień Matki




Kochana Mamo !
Niech ten radosny dzień
Na zawsze Twe troski odsunie w cień.
Niech się śmieje do Ciebie świat,
Blaskiem szczęśliwych i długich lat !


***


Mamo - Ty mnie życia uczyłaś,
Wszystko, co miałaś, mi poświęciłaś.
Nikt nie ofiaruje mi nigdy nic więcej.
Dziś Ci więc daję serce w podzięce.


***

To jest bukiecik dla Mamy.
Malutki, aby odpędził smutki,
żeby jej kwitł i w zimie, i w lecie.
Nawet wówczas, gdy śniegiem miecie.
Jeden kwiatek to uśmiech.
Drugi to miłe słowo.
Trzeci to pomoc dla Mamy,
gdy sprzątamy lub naczynia zmywamy,
jeszcze listki - to nasze piątki i szóstki wszystkie.


***


Dziękuję Ci, Mamo za Twoje serce, troskę i dobroć.
Dziękuję, że mnie mądrze i z miłością wychowałaś.
Za wszystkie Twoje trudy i starania
Składam Ci serdeczne podziękowania.


***


To Ty wycierałaś moje łzy,
gdy nie udał się pierwszy krok
Lub zepsuła ukochana lalka.
To Ty przytulałaś, gdy świat okazywał się zły,
Tłumaczyłaś, co robić i jak żyć.
Dziękuję Ci, Mamo za zwyczajne sprawy
Uśmiech, zrozumienie, dni zabawy.
Przyjmij te życzenia z wyrazami wdzięczności.
Życzę Ci szczęścia, zdrowia i wszelkiej pomyślności.


***


1 komentarz:

  1. O proszę jaki miły zestaw wierszy dla Mamy! Szkoda, że mnie tu nie było przed Dniem Matki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz !